Дорогі друзі! Перш ніж розпочати роботу, пригадайте правила безпечної поведінки в мережі Інтернет.
Ваші сьогоднішні помічники-бобренята, які ловили щуку та водяний павук.
Перегляньте відео та дайте відповідь на питання:
1. Як Рак називав бобренят? Де відбувалися події мультфільму? 1 бал
2. Назвіть павука, зображеного на фото.
Це не просто павук- це павук-винахідник.
Чим він може допомогти нам у розслідуванні? 2 бали
3. Проведіть дослід:
Налийте у блюдечко води та помістіть на її поверхню пробку або інший плаваючий предмет, на який можна поставити маленьку іграшку. Накрийте предмет перевернутим догори дном стаканом та опустіть стакан у воду.
Сфотографуйте дослід та перешліть мені фото. 3 бали
4. Поясніть, що ви спостерігали під час проведення досліду, та для чого використовували подібні пристрої наші предки? 4 бали.
Увага! Це важливо!
Всі елементи цього завдання об`єднані однією темою. Відповіді до завдань приймаються до 23 години 59 хвилин 5 лютого 2014 року.
Відповіді та результати першого завдання будуть викладені на цій сторінці 6 лютого.
Друге завдання відкриється 6 лютого о 17 годині.
Відповіді на завдання Сірка
1.Рак бобренят не називав, а Щука говорила "шапки-ушанки ходячие"
Події відбувалися біля річки, біля дамби, і головне, на дні річки.
2.Водяний павук сріблянка. Він справжній винахідник повітряного колокола. Коли він винирює на повітря, його волоски на тілі покриваються пузирьками повітря. Він занурюється у свою нірку та струшує пузирьки під павутину, створюючи колокол, наповнений повітрям. Це допоможе нам зрозуміти спосіб дихання під водою.
3.Дослід.
4.Під час проведення досліду спостерігали слідуюче: після опускання стакана у воду повітря, що було в стакані стискається і не пускає воду під стакан. Тільки знизу залишається трохи води. У такому колоколі люди можуть перебувати під водою для пересування по дну або виконання підводних робіт у мирний час, або для боротьби з ворогом.