Дорогі друзі! Перш ніж розпочати роботу, пригадайте правила безпечної поведінки в мережі  Інтернет.

 

Ваші сьогоднішні помічники-бобренята, які ловили щуку та водяний павук.

Перегляньте відео та дайте відповідь на питання: 

 

1.   Як Рак називав бобренят?      Де відбувалися події мультфільму?  1 бал                

 

 

2. Назвіть павука, зображеного на фото. 

Це не просто павук-  це павук-винахідник.

Чим він може допомогти нам у розслідуванні?    2 бали

3. Проведіть дослід:

 

Налийте у блюдечко води та помістіть на її поверхню пробку або інший плаваючий предмет, на який можна поставити маленьку іграшку. Накрийте предмет перевернутим догори дном стаканом та опустіть стакан у воду.

Сфотографуйте дослід та перешліть мені фото.   3 бали

4. Поясніть, що ви спостерігали під час проведення досліду, та для чого використовували подібні пристрої наші предки?    4 бали.

Увага! Це важливо!

 

Всі елементи цього завдання об`єднані однією темою. Відповіді до завдань приймаються до 23 години 59 хвилин 5 лютого 2014 року.

 

Відповіді та результати першого завдання будуть викладені на цій сторінці 6 лютого.

 

Друге завдання відкриється 6 лютого о 17 годині.

Відповіді на завдання Сірка

 

1.Рак бобренят не називав, а Щука говорила "шапки-ушанки ходячие"

Події відбувалися біля річки, біля дамби, і головне, на дні річки.

 

2.Водяний павук сріблянка. Він справжній винахідник повітряного колокола. Коли він винирює на повітря, його волоски на тілі покриваються пузирьками повітря. Він занурюється у свою нірку та струшує пузирьки під павутину, створюючи колокол, наповнений повітрям.  Це допоможе нам зрозуміти спосіб дихання під водою.

 

3.Дослід.

 

4.Під час проведення досліду спостерігали слідуюче: після опускання стакана у воду повітря, що було в стакані стискається і не пускає воду під стакан. Тільки знизу залишається трохи води.  У такому колоколі люди можуть перебувати під водою для пересування по дну або виконання підводних робіт у мирний час, або для боротьби з ворогом.